piątek, 18 lutego 2011

Joan Shum


Joan Shum - jej suknie ślubne są dla mnie kwintesencją piękna.
ABSOLUTNIE mnie urzekły
te gorsety....
Zdjęcia przepiękne - jak tu się nie zakochać w takich cudach?
Nie będę  nic więcej pisać-obrazy mówią same za siebie.





zdjęcia ze strony: michaelfletcherphotography

zdjęcia ze strony: annemcgowanphoto




 zdjęcia pochodzą ze strony : stephaniewilliamsphotography



No może tylko dodam,że  projektantkę sukienek znalazłam w necie,
 jak zawsze zupełnie przypadkowo,szukając zgoła innych tematów.
Kto by pomyślał,że szukając pomysłów na papierowe ptaszki znajdę takie perełki ;)
Więcej o Joan Shum tu.




7 komentarzy:

  1. śliczne suknie-zupełnie w moim stylu:)

    a swoją drogą - też miałam krótką sukienkę do ślubu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie urzekające i mające to coś w sobie. Ja jestem zakochana w Linea Raffaelli, też ma pięknościowe kiece ślubne, pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Są rzeczywiście niezwykłe:-0
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze no czemu ja nie mam takiej figury jak modelki??!:(właśnie jestem na etapie poszukiwań sukni i kurcze nadal nic nie wybrałam a pozostaje coraz mniej czasu:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Suknie sa naprawde bajeczne, moge je ogladac bez konca.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście dobrze uszyte i gustowne - szkoda że już nigdy takiego cuda nie założę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sukienki. Lubie krótkie suknie ślubną. Zdecydowałam się, więc na taką mimo protestów rodziny:p Zdjęcia znajdziecie na www.szaflandiakaroliny.blogspot.com (Przestałam go prowadzić, bo bardziej interesują mnie inne rzeczy jak np. www.scraplandiakaroliny.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))