piątek, 25 lutego 2011

Przegapiłam !!!!!!

Zupełnie,totalnie całkowicie-przegapiłam urodziny własnego bloga!

Kto by pomyślała,że prowadzę go już od dwóch lat?
Jakoś tak mnie dziś natknęło przy wiosennych porządkach-tak,tak wiosennych-że kurczę,
ale coś tak koło lutego zaczynałam pisać bloga.
Sprawdziłam i dokładnie 9 lutego minęły dwa latka.

W sumie trzeba to jakoś uczcić :D
Żeby tradycji stało się zadość z okazji drugich urodzin zapraszam na małe CANDY.
Powiedzmy,że 7 marca wylosuję osobę dla której zrobię male pudełeczko-wedle życzenia.


 Zasady jak zawsze-wpis pod postem i informacja na swoim blogu.

Zapraszam 


84 komentarze:

  1. Gratulacje :)) Ja świętuję dopiero roczek i też zapraszam na moje candy ;) Piszę się i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto Lat! Gratulacje. Pudełka bardzo ciekawe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. mój blożek też bedzie niedługo miał drugie urodzinki:) życzę dalszej weny w jego tworzeniu i siupam do kolejeczki:) pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuje się z przyjemnością :) Mam już nawet pomysł na pudełko, czekać tylko na szczęście w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie się dołączę do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i uściski z okazji drugiej rocznicy. Chętnie dołączę do urodzinowej kolejki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje Ci! A pudełeczko chetnie bym przygarnęła!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje z okazji urodzinek:)))))
    Piękne pudełeczka.......
    Serdecznie pozdrawiam.....
    (sylwia1530@interia.eu)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje ,i moc życzeń na kolejne lata.
    Ustawiam się w kolejce po cudne pudełko .

    OdpowiedzUsuń
  10. Informacja na moim blogu już pojawiła się w pasku bocznym, w związku z czym zapisuję się i tu! :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji zapomnianej rocznicy - wielu świetnych pomysłów i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełeczka uwielbiam! Z wielką przyjemnością staję w kolejce. No i gratulacje tych 2 owocnych lat!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje pudełeczka są piękne!! Staję w kolejce, może się uda ;)

    Zapraszam do siebie:
    http://deco-pasja.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością odwiedzam Twojego bloga, świetne aranżacje i fotografie zawsze mnie zachwycają. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne pudełeczka, z chęcią jedno przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z okazji urodzin życzę wszystkiego najlepszego - wielu inspiracji i kopalni pomysłów! :)
    A po słodkości ustawiam się z przyjemnością w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  16. A co tam to ja też:D i oczywiście wielu kolejnych lat kreatywnego blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje, ladna rocznica. Zapisuje sie chetnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję kolejnej rocznicy :) i ustawiam się w kolejce :))
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdeczne życzenia blogowo-urodzinowe:-)
    Ustawiam się w kolejce po pudełeczko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Och , jak ma sie całe mnóstwo szpuleczek , guzików , niteczek , szmateczek to przyda sie piekne pudelko :)
    Gratuluje pasji tworzenia pieknych przedmiotów i staje w kolejce
    M

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję rocznicy! i z przyjemnością zapisuję się:)))

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. 2 lata to sporo w porównaniu z moim stażem - gratuluję wytrwałości. Z przyjemnością wezmę udział w Twoim zacnym candy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i życzę kolejnych udanych "roczków". Po pudełeczko ustawię się z przyjemnością :))

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję serdecznie i kolejnych roczków życzę:)
    ustawiam się po pudełeczko szybciutko, może uda mi się na urodzinki swoje 12 marca wylosować, :)))
    ściskam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  25. Wielkie Sto Lat!
    Ustawiam się w kolejce po takie cudowne pudełeczko! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję sie w kolejce:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo marzę o takich pudełeczkach wiec sie dopisuje

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę Ci kolejnych lat blogowania, bo chętnie do Ciebie zaglądam. Oczywiście piszę się na zabawę i mam nadzieje, że pudełeczko trafi do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję rocznicy :) pozdrawiam i pudełeczko zamawiam ;) olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluje 2 lat! :)
    http://zofiana.pinger.pl/m/5244858/candy

    focz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. z naręczem najcieplejszych życzeń urodzinowych ustawiam się w kolejce po pudełeczko Twojego autorstwa.. i nie ustawaj w dalszym pisaniu bloga..:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Serdeczne życzenia z okazji urodzinek bloga, ja będę obchodzić w kwietniu :)
    ustawiam się w kolejce za pudełeczkiem
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego dobrego blogowego!!! Ustawiam się w kolejce:)
    serdeczności i tymczasem...

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się i oczywicie GRATULUJE 2 urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczne są! Ja również chciałabym takie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. hmmm... Ustawiam się już długiej kolejeczce.
    może będę miała farta :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzę pełnego pasji blogowania na następne lata. Zapisuje się i zapraszam na candy do siebie: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja z chęcią :) uwielbiam pudełeczka, zwłaszcza tak cudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  39. chętna do zabawy :)

    http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo cheteni sei zapisuje i wszytkiego najlepszego z kazsji urodzin bloga zycze dalszego wytrwania w pisaniu

    OdpowiedzUsuń
  41. stoo lat, stooo lat na dalsze super blogowanie:)
    ja też się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  42. Sto lat sto lat:) Zapisuję się z miłą chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne rzeczy robisz, więc pokazuj je nam zawsze;-)
    Pudełeczka robisz śliczne, mam na jedno chrapkę;-))))

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochana! No to stu lat co najmniej blogowych i równie cudnych i inspirujących moją skromną osobę ;P

    OdpowiedzUsuń
  45. i ja! i przede wszystkim wszystkiego najlepszego! wielu inspiracji i wielu radości z tworzenia i pisania o tym!

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja bardzo chętnie się dopiszę!

    OdpowiedzUsuń
  47. o rany, to ja chyba też jakos teraz?? musze sprawdzić :))
    gratuluje oczywiście - i życzę żebys jak najdłużej miała z blogowania wiele przyjemności i dobrej zabawy :))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  48. Więc może na początek wszystkiego naj naj lepszego z okazji urodzinek :)
    Z chęcią zapiszę się na Twoje Candy :)
    http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję tych 2 latek:) i kolejnych życzę
    A na Candy z przyjemnościa się zapisuje:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Juz od dawna podziwialam Twoje pudelka. Moze sie uda zostac szczesliwa wlascielka jednego z nich?

    OdpowiedzUsuń
  51. Oj, pudełeczko, pudełeczko wskocz do mojego domku:)
    Zapraszam również do siebie na candy:)
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Chętnie wezmę udział w Candy-oj jakby mi się takie pudełeczko przydało :) i zapraszam do siebie
    http://mimowolnezauroczenia.blogspot.com/
    Ja

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję rocznicy :) Oby było ich jak najwięcej :)
    No i ustawiam się w kolejce po pudełeczko na przydasie scrapkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowności!!!! Chetnie sie zapisuje i przy okazji poznaję nowy blog.

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję 2 urodzin bloga!!!Oby było tych urodzin jeszcze wiele bo blog z Twoimi pomysłami jest wspaniały! Podziwiam Twoje bardzo wyjątkowe pudełeczka i genialne zdjęcia wnętrz. Pozdrawiam i zapraszam na moje skromne candy en-contra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratulacje z okazji urodzin.Zgłaszam się,uam20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Zaszczytem będzie dla mnie wygrać u Ciebie takie piękne pudełko. Cieszę się, że tutaj trafiłam. Pozdrawiam i gratuluję dwóch latek;-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Więc ja też staję w tej długaśnej kolejce;) Warto, bo piękne rzeczy tworzysz;)

    OdpowiedzUsuń
  59. O tak przydałoby mi się takie pudełeczko :).

    OdpowiedzUsuń
  60. My, Magiczni się dopisujemy i zapraszamy na nasze ROZDAWASIE :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Imponujace,kuszace ,niezwykle slodkie...piekne!!!
    z wielka przyjemnoscia dolacze do "marzycielek"!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. jeżeli chodzi o Twoje pudełeczka to jestem jak najbardziej na TAK :):):) buziaki i gratulacje to kawał czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  63. uwielbiam pudełeczka!
    oczywiście pisze się na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  64. piekne candy, ustawiams sie w dlugasnej kolejce i ja,
    pozdrawiam
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam nadzieję, że jeszcze zdążyłam:) Z miłą chęcią staje w kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję, życzę dalszej wytrwałości i z wielką chęcią ustawiam się w kolejce ;).

    http://czytadelko.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Cóż za rocznica! Wszystkiego dobrego:)
    Ustawiam się w kolejce po candy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. To ja też pragnę się zapisać :)
    Pudełka wszystkie prześliczne...
    Pozdrawiam
    modelinowo-owo-owo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga i nieustającej weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  70. To jeszcze ja tu wskoczę.
    Pozdrawiam.
    Zapraszam na moje candy
    http://ankarcraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. witam serdecznie po takie cudne pudełeczko ja też ustawiam się w kolejce , gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga

    OdpowiedzUsuń
  72. pospieszyłam się z kliknięciem anonimowy powyżej nie jest anonimowy -- renatka48@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. i ja się zapisuję i gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Wszystkiego najlepszego z okazji Rocznicy .Ja też się zapisuje .
    agnieszka_golba@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  75. wszystkiego naj z okazji rocznicy! oby było ich jak najwięcej...
    jest po północy, więc pewnie się spóźniłam do zabawy...?

    mimo wszystko oby Ci dobrze z nami było!

    OdpowiedzUsuń
  76. naturalnie ustawiam się w kolejce :)

    pozdrawiam!

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  77. Kto nie lubi pudełek? Piszę się bez wahania! :))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))