środa, 9 marca 2011

Czas relaksu







Tak w ramach relaksu i odstresowania nastąpiła u mnie produkcja kul i papierowych kwiatów.
Ushii wspomniała ostatnio,że nie znajduje dla nich zastosowania.
Ja też nie znajdowałam ale,
że wartość relaksacyjna ich była ogromna,nie zaprzestałam produkcji ;).
Aż mnie olśniło....
i tak powstała -właściwie powstaje- girlanda papierowa.
Kwiaty robi się fajnie i dość prosto,kule wymagają już większej cierpliwości,
ale wartość relaksacyjna-bezcenna.


Całą sobą czuje już wiosnę w powietrzu.
Na powitanie nowej pory roku,nowe buty- ja w ogóle mam słabość do butów.
Tej wiosny będzie szaro i lekko retro :)
Tak jak już jesienią  uwielbiam chadzać w kozaczkach,
tak wczesną wiosną nie mogę się doczekać kiedy je zrzucę.
Czego życzę sobie i Wam w najbliższych dniach.


Jeszcze na koniec chciałam Wam podziękować za udział w zabawie.
Dziękuję i bardzo się cieszę,że tyle osób do mnie zajrzało.

Pozdrawiam wiosennie.

15 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty! Tez mi się ostatnio zamarzyła taka girlanda, tylko na marzeniach się skończyło ;)

    Buty wyglądają ciekawie, też mam słabość do butów, mogłabym je kupować bez opamiętania, od paru dni przegladam swoje ulubione sklepy z butami i nacieszam oczy, już sobie upatrzyłam takie jedne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiaty rozgościły się na dobre u Ciebie, są piękną dekoracją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna girlanda, ja chcę zrobić zupełnie białą z niewielkich kulek:))
    Bardzo mi się podobają dekoracje z tych kwiatów. To prawda, że jak się zacznie produkować, nie można skończyć i jakoś tak.... jak piszesz człek się relaksuje.

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna dekoracja!
    Te papierowe kwiaty i kule bardzo mi się podobają i coraz więcej osób je robi.
    Chyba muszę spróbować i ja.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i wiosenne! A przydałoby się trochę wiosny, bo znowu śnieg za oknem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna dekoracja, a za zabawę slicznie dziękuję, bardzo mi było miło wziąć w niej udział :)
    ściskam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany,jakie magiczne kwiaty, od razu buzia się śmieje na okrągło...;-)))
    Padam przed butkami, to chyba hicior tego sezonu ;-)))

    Pozdrawiam serdecznie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. No i świetny pomysł!!! Pięknie to wygląda! :)))
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie takie buty się marzą - cudne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna girlanda. Miałaś świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne,pozdrawiam i zapraszm do mnie bo tez niedawno zaczelam blogowanie:

    www.jewellerybijou.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, ale super pomysł z tymi kwiatami:) Też spróbuję coś takiego udziergać:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak wiosennie u Ciebie. Cudna girlanda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))