wtorek, 3 maja 2011

zimny maj



Dzień za dniem pada deszcz 

Słońce śpi, nie ma cię 
Jest mi bardzo, bardzo źle 
Zimny kraj, zimny maj 
Koty śpią, miasto śpi 


Czarodziejskie śnią się sny










                                                  Maanam 


Jaki ten maj przewrotny,zaczął się upałem ,słońcem
żeby dziś uraczyć nas śniegiem.
Rozkwitnięte kasztany i pachnący bez
przygniecione ciężarem śniegu to naprawdę osobliwy widok.

A jeszcze tak niedawno świeciło słońce i zapach bzu wypełniał cały dom.
Mam nadzieję,że ten najpiękniejszy miesiąc w roku szybki się zrehabilituje piękną pogodą. 

Ale od dziś jestem bogatsza o jedno doświadczenie,
o zapachu śniegu w maju.




Pozdrawiam
I częstuje kasztanami ze śniegiem.


10 komentarzy:

  1. Dziś wystawiłam nos spod kołdry i najchętniej zakopała bym się w wyrku aż do lata. Śnieg....brrrr...
    Ale warto było wstać choćby po to, by sobie piosenkę Kory przypomnieć;) I za to dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. A my dzisiaj pędziłysmy na maturę z polskiego i moja Jula na pewno będzie to pamiętać!
    Ściskam Ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sceneria za moim oknem bardzo podobna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha, ja się tylko martwiłam o bez jak zaczęło padać... ale może bedzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo wszystko ...sceny jak z bajki...;-)))

    Pozdrawiam cieplutko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie! U nas też wielkie płaty śniegu - wyglądały dziwnie na tle dopiero co rozkwitłej zieleni.
    Maanam też mi ostatnio po głowie chodzi;))
    Uściski ślę,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda tych wszystkich ślicznych roślinek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Cie serdecznie (:
    W przyrodzie musi się coś dziać, zmiany są nieuniknione - prawda? ALE ŻEBY ZARAZ ŚNIEG NA GAŁĄZKACH BZÓW, MAGNOLII , AZALII ???!
    To naprawdę bardzo zimna i przedwczesna Zośka.
    Ogromnie szkoda wszystkich tych roślin (...)
    U mnie też spore straty , no cóż - nasz klimat bardzo się zmienia.
    Zabawne, ze ja też ostatnio na nowo odkrywam niektóre ut. Maanamu . Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie przerazajaco wyglada ten sniek na tych cudnych kwiatach kasztanowca :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem oczarowana Twoim blogiem. jest bardzo wysmakowany "artystycznie". Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))