piątek, 23 września 2011

jesienna kuchnia





Oj, piękna pogoda  rozpieszcza nas ostatnio codziennie-przynajmniej u mnie słońce świeci cudnie.
Sprawdzając malie dziś trafiłam na reklamę konkursu "Moja kuchnia" na dobrzemieszkaj.pl.
Przejrzałam swoje stare zdjęcia kuchni-bo niby dlaczego nie skorzystać z okazji - 
i stwierdziłam,że mimo iż w kuchni za dużo się nie zmieniło,zdjęcia jakieś mało aktualne mam.
Korzystając z pięknego słoneczka szybko pstryknęłam nowe i ku pamięci wstawiam na bloga.
Na konkursik też wysłałam,choć nie liczę na wiele.
Trochę już  naoglądałam się tego jak wyglądają takie konkursy.
Ale nagrody całkiem fajne, z ulubionego sklepu w którym tylko oglądam-nie kupuję
 (noo czasem,ale bardzo żadko ;) - Almi Dekor.
Tak na marginesie jeszcze -jutro jest 35mln w totka - faaaajnie  pomarzyć :D:D 



 Pozdrawiam ciepło wszystkich podglądaczy 
a szczególnie Was dziewczyny które swoją obecność zaznaczacie w komentarzach.


Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Fajna jest Twoja kuchnia, bardzo mi się podoba minimalna ilość płytek, gra światła tak pięknie eksponuje kolor mebli, a ten turkusowy stołek miodzio....

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladna, ciepla kuchnia, podoba mi sie, prosta i funkcjonalna i nie przytloczona nadmierna iloscia gadzetow.
    pozdrawiam rowniez
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta Twoja kuchnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnie...panuje tam taki domowy klimat. Trzymam kciuki za wygraną w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo nie zaglądałam a tu proszę takie kolory, zdjęcia no i ... I klasa Córci! Bardzo serdecznie pozdrawiam Was!!!
    a ponieważ ostatnio nieco remontowałam moją kuchnię, przemalowałam płytki z brązowych z połyskiem na białe matowe to ... umieściłam też swoje zdjęcia w tym konkursie. Mam nadzieję, że się nie gniewasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kuchnia, bardzo mi się podoba :) Co do totka - wysłałam i czekam na wygraną :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Stula-obejrzałam Twoją kuchnię-zmiany są rewelacyjne!!!!! no i jak w ogóle możesz się pytać czy się gniewam o umieszczanie zdjęć??? :) pozdrawiam Was również cieplutko
    tak jak i resztę dziewczyn-dziękuję za odwiedzinki

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna ta Twoja kuchnia..te płytki maja swój urok:))


    perelka111
    www.zosia-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia, wspaniałe, inspirujące pomysły - będę obserwować!
    i zapraszam do mnie sandrynka.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))