środa, 14 września 2011

kolorowo



Moje małe "wprawki" przed większą produkcją... mówię oczywiście o domku dla ptaszków.
Takie mam ambitne plany,że wyprodukuję kilka takich domków na ścianę do pokoju Marty.
Parę domków, większych i mniejszych,literki i coś tam jeszcze...co-nie wiem,ale wymyślę.
A globus to nowy szkolny zakup Marty,strasznie chciała go mieć,
w sumie coś w globusach jest fajnego-mi też się podobają....
może to przez ten błękit ;)


Przy okazji oklejania domku  literka dostała nową szatę. 
Ogólnie jakoś tak multikolorowo mi ostatnio ;) 
To chyba idealny czas na to....idzie jesień, mam nadzieję,że będzie piękna , ciepła i kolorowa.


Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Alewe,ślicznie i wesoło!!!Piękny domeczek!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiscie tecza kolorow, piekna ta literka A:-)
    sciskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, już widzę to wesołe stado budek na ścianie - będzie ślicznie. A do globusów tez mam słabość, szczególnie takich starych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł. Domek i literki fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))