niedziela, 16 października 2011

Księżniczka i taekwondo

Jednak jeleń wyleciał z Paryża, coś mi z nim nie pasowało w tym miejscu.
Teraz bacznie pilnuje postępów mojej pierwszoklasistki w kąciku szkolnym.
Na komodzie natomiast  nieodmiennie króluje LEGO.
Muszę powiedzieć,że moja Marta nie jest taką typową dziewczynką-księżniczką.
Szczerze to nie pamiętam kiedy ostatnio bawiła się lalkami a wózkiem z bobaskiem  to chyba nigdy.
Nawet zapisanie jej do szkoły tańca, było bardziej moim niż jej pomysłem.
Moje dziecko kochane uwielbia natomiast wszystko co jest związane z Indiana Jones i przygodami. 
Zamiast szkoły tańca dla mojej królewny priorytetem było taekwondo i nie zraziło jej to,że na początku była najmłodsza w grupie.
 Z lego potrafi wyczarować tak skomplikowane "maszyny",że ja przy niej wysiadam ;).
 Na szczęście nie jest chłopczycą i mogę ją ubierać w sukienki ( jeszcze ) a róż 
(tu akurat ku mojemu ubolewaniu ) jest kolorem przodującym ;)).
Tak więc na dzień dzisiejszy pokój mojej małej poszukiwaczki przygód wygląda tak.....
mam nadzieję,że parę lat jeszcze tak będzie wyglądał-zanim pojawią się tu np. czarne ściany 
(z trwogą o tym myślę ;)) )












Dodam,że lego na tej komodzie to mała namiastka kolekcji. 
Marta otrzymała "w spadku" po swoim wujku niezłą kolekcję sama uzbierała trochę swoich pudełek
i summa summarum mamy dwa wielkie pudła kloców lego z których najstarsze mają ko 20 lat!!


 Hehe, chyba powinnam na koniec dodać ulubioną ostatnio telewizyjną formułkę :
"uwaga, post (odcinek ;)) zawierał lokowanie produktu"
I takim to oto akcentem zakończę ten długaśny wpis i tradycyjnie

pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. śliczny pokój ...godny poszukiwaczki przygód :)

    pozdrawiam i życzę udanej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak Ty to robisz, że udaje utrzymać się utrzymać taki porządek w dziecięcym pokoju? nie mogę wyjść z podziwu..

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny pokoik
    Moja pierwszoklasistka za to uwielbia Piratów z Karaibów i bezzębnego Jacka Sparrowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. pokoik śliczny!
    zdradź proszę gdzie zakupiłaś te śliczne pojemniki? kosze? a różowym i niebieskim kolorze.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny pokoik...a wyjątkowe upodobania córci są najlepszym dowodem na to, że kobietka z charakterem rośnie. Wie najlepiej czego chce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję kochane za odwiedzinki:)
    M.s. - pojemniki kupiłam w ysku -te wiadra a te z kółkami chyba w realu.
    Tabu-przepis na utrzymanie porządku w pokoju mam jeden sprawdzony - wielkie sprzątanie raz w tygodniu-pod groźbą wyrzucenia wszystkiego co się rozwala i pstrykanie wtedy zdjęć ;) coby porządkiem na dłużej się cieszyć :D:DD - chociażby tylko na fotce ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach... żałuję że nie jestem małą dziewczynką... Może miałabym szansę na taki fajniusi pokoik :)

    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. ...dziękuję
    więc lecę do Ysku :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))