niedziela, 27 maja 2012

uciec od codzienności



W bloga.... właściwie w blogi-taka ucieczka od codzienności....moja.
Blogi modowe systematycznie rosną w siłę na moim bocznym pasku.
To ostatnio cała moja aktywność tu- do dziś.
Dziś postanowiłam dodać trochę pasteli w moim wykonaniu.
Miętka z kostką białego cukru-to mój prywatny hit sezonu.








Jeszcze fajniejsze od kolorów i faktur zakupów były ich ceny, 
miętowa koronkowa sukienka całe 30zł a buty każda para po 60zł.
Takie zakupy lubię najbardziej.
Swoją drogą we Wrocku chyba brakuje sklepów z tanimi fajnymi butami
a może się mylę?



 Beżowe ze szpicem to mój numer jeden.
Już od dawna zachwycały mnie blogerki w białych butkach ze szpicem.
Niestety na zdjęciach u innych wyglądały fajnie,
na mojej nodze już niekoniecznie-aż w końcu znalazłam swój ideał :D
Zadepczę ja na śmierć zapewne ;).


Pozdrawiam 
wszystkie maniaczki butów :D.


12 komentarzy:

  1. beżowe we wzorek maja śliczny szpic:)i jeszcze spodobała mi sie biala bluzka,:)ja tez preferuje taki sposób na polepszenie sobie humoru:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ABily- najfajniejsze jest to,że biała bluzka to sukienka :D-szczęścia ciut więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka ma prawie identyczny wzorek co buty - idealna para :)
    udały Ci się zakupy :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są te buciki w szpic,
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam buty w tym kolorze, a sukienka boska!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia, Fuerto, fashionable- miło,że zostawiacie parę słów,myślałam,że ten blog już całkiem wymarł i nikt tu nie zagląda :)
    miło mi bardzo widzieć nowe twarze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam buty w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jaaa super
    buty rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne butki, właśnie poszukuje takich do sukienki:)))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Magdalena,byziak,elisaday79,Ania witam i za odwiedzinki dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Orety! Dzień dobry, jak ja lubię boczne paski bloga :)))
    Wciąż odkrywam jakies nowe piękno (maniaczka butowa)
    Pozwolę sobie zrobić spacer i się rozgościć ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))