niedziela, 17 czerwca 2012

podwójne życie


Czy czytanie książek jest w naszych czasach luksusem
 a może wręcz przeciwnie może jest passe?

Dla mnie osobiście to taki mały luksus-przede wszystkim ze względu na brak czasu.
Niestety ale już tak mam,że gdy trafię na ciekawą książkę-a do tej pory 
najczęściej na takie trafiałam - nie zaznam spokoju,póki jej nie skończę.
I takim to oto sposobem zarywam nockę (przy tych do 500 stron) albo i dwie.
Ostatnio będąc w księgarni -wstyd się przyznać-ale odłożyłam panią Tess na miejsce,
wiedząc,że kompletnie nie znajdę czasu na kolejne kilkaset stron.
Ale nic to, zbliżają się wakacje i moooże uda mi się ukraść trochę czasu na mały thriller.
Muszę się przyznać,że przepadłam na rzecz książek Tess Gerritsen.
Zaczęło się całkiem banalnie. Przyciągnęła mnie okładka.- zderzenie zdjęcia i tytułu 
wydało mi się dość intrygujące,krótka recenzja  i książka wylądowała ze mną w domu.
Powiem szczerze,że chyba żadna książka nie wciągnęła mnie aż tak bardzo.
"Dolina umarłych" kto lubi thrillery medyczne (albo niekoniecznie medyczne)
 a nie czytał niech szybko to nadrobi.
Ja zaczęłam od tego tytułu, później kolejne -szczególnie zapamiętałam "Dawcę"
-który w prywatnym rankingu ma miejsce "2"...
 no i w planach następne.

Tak w kwestii uzupełnienia
-skoro co niektóre z Was zachęciłam do nowej lektury-
może też polecicie mi jakieś ciekawe książki ????
Z chęcią przygarnę wszelkie informacje !


Pozdrawiam 
a hasło na dziś na jutro i na zawsze:
 "kto czyta książki,żyje podwójnie"
co bynajmniej nie oznacza,że prowadzi  "podwójne " życie ;)


16 komentarzy:

  1. witam :) Tess Gerritsen ma rewelacyjne książki, szczególnie te z Jane Rizzoli i Maurą Isles :) Polecam każdą i czytanie chronologiczne począwszy od Chirurga :) Dolina Umarłych jest jej ostatnią. Teraz ma wyjśc Milcząca Dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu-witaj - chronologicznie to już się nie da ;) skoro praktycznie od końca zaczęła,ale powiem Ci,że takie czytanie też ma swój urok :)-zaczynam wiązać pewne fakty w kolejnych książkach i to jest zaskakujące,ta zaburzona chronologia :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się po tysiackroć i żyję podwójnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintrygowała mnie Twoja recenzja, chętnie sięgnę po książki Tess.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam czytac książki, ostatnio ubolewam nad tym że mam coraz mniej czasu na to i kupka na szafce nocnej rośnie w zastraszającym tempie... O Tess nie słyszałam ale z tego co piszesz to tematyka jej książek przypadnie mi z pewnością do gustu :) Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiolka,piedra preciosa - mam nadzieję,że po przeczytaniu będziecie pod takim samym wrażeniem jak ja :)Cieszę się,że Was zachęciłam :)

    Krushyna :) ja się staram tak żyć ;))

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że poleciłaś coś z gatunku thrillerów, ostatnio naszło mnie właśnie nas ten gatunek, więc na pewno -o ile znajdę czas-sięgnę po tę lekturę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za polecenie. Ja mam ostatnio odwrotnie, nie mogę trafić na coś w moim guście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czytać książki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak miło przeczytać,że nie jedyna prowadzę podwójne życie :) ale tak coś czułam,że książki nie są obce Wam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz jak zobaczylam to zdjecie ksiazek, jakbym widziala swoja polke z ksiazkami u mamy. Niestety nie zabralam wszystkich mysle ze tam jest ich miejsce. Coben,Wisniewski, Brown, Coelho zaczytuje sie. A znasz cos Zafona? Polecam, moze na poczatek "Marina"
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Tess Geritsen uwoeilbaim :)
    czyatm ja jednym tchem !



    zmieniłam adres bloga :
    http://mondocane-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zobaczyłam u Ciebie ten zestaw książek to aż mi serce szybciej zabiło..! Uwielbiam Browna, Cooka, Gerittsen, przeczytałam wszystkie z mojej biblioteki;) A czytam w drodze do i z tyrki:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. dzisiaj zaczęłam ogladac serial tv "Rizzoli & Isles"-kryminalny serial stworzony na podstawie powiesci Tess Geritsen.Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pojęcia że takowy istnieje!!! Amazing!

      Usuń
  15. A ja film widziałam urywkami tylko,ale jakoś moje wyobrażenie głównych bohaterek mija się z obrazem filmowym :).
    Co do reszty to na razie kończę już 5 książkę Tess jaką udało mi się w te wakacje przeczytać. Ranking całkiem subiektywny pewnie niedługo przedstawię na blogu.
    :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))