piątek, 31 sierpnia 2012

jak ślepej kurze ziarnko ;)

Tak mi się trafiło :)
Całkiem niespodziewanie wygrałam konkurs na przymierzaj.pl.

Powiem szczerze,że potraktowałam to jako dobrą zabawę i jestem w głębokim szoku,że wygrałam. 
Tym bardziej,że to moja pierwsza wygrana w życiu i to całkiem przyzwoita :O !

No ale...

 właśnie jest wielkie "ale"   :) ....

Zestaw który wygrał jest dość odważny i myślę,że daleko odbiegający od tego co jest na ulicach,
ale ilość jadu jaka została pod nim wylana zaskoczyła nawet mnie...

Specjalnie mnie to nie dziwi,bo nie od dziś mam styczność z internetem i wszelkimi
opiniami i wojenkami jaki się tu odbywają - szkoda,że mamy tak mało dystansu do wszystkiego :).
Z wygranej się cieszę :) cieszę się też,że zestaw spodobał się blogerkom , 
bo znam ich blogi nie od dziś i miło być przez nie docenionym.
Jak sytuacja potoczy się dalej zobaczymy.

a tymczasem pozdrawiam weekendowo

4 komentarze:

  1. GRATULACJE! Ciesz się z wygranej a komentarze dosłownie olej. Bezinteresowna zawiść ludzka jest, była i zawsze będzie. To oni powinni się przejmować stanem swojej psychiki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! Super gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny.

    Lilla - zestaw niech sobie komentują do woli- bo o gustach podobno się nie dyskutuje :). Denerwujące są tylko te "osobiste wycieczki" ... ale cóż...swoje tam napisałam a w polemike nie będę się wdawać i za dobrą radą "oleje to" :D
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))