sobota, 1 września 2012

Simple



No cóż,muszę przyznać,że po trzech (?) latach prowadzania bloga,
 o tematyce mocno skierowanej na wnętrza, 
moje zainteresowania popłynęły w stronę ciuchów.
To jest naprawdę wdzięczny temat,
szczególnie jeśli ograniczyć się do obserwacji  blogów modowych.
Większość blogerek w tej strefie (boczny pasek) jest dość aktywnych
-nie można się więc nudzić, blogerki dbają o swoich czytelników. ;)).

Cóż, prowadzenie mojego bloga od pewnego czasu dość mocno kuleje.
Złożyło się na to parę rzeczy dość nieprzyjemnych no i niestety notoryczny brak czasu
a i nie ukwywam-weny także.
Zdaję sobie sprawę,że coraz mnie osób już ty zagląda,
 cieszę się z tej nielicznej grupki jednak bardzo.

A teraz do sedna...
Nie zamierzam wyskakiwać tu w roli modelki 
ale swoje 5 groszy dotyczące ciuchów chciałabym tu wcisnąć.

Sprawa dotyczy marki SIMPLE.
Na pewno nazwa ta nikomu nie jest obca.
Nowa kolekcja tej polskiej firmy powaliła mnie na kolana 
(o cenach nie piszę-te zawsze powalały).
Te kolory i fasony!!! 
To kwintesencja wszystkiego co uwielbiam. 
Po prostu piękne.
 Patrząc na tą kolekcję,stwierdziłam,że nie rezygnuję z mięty i pasteli na jesień. 
Błękity,pomarańcze i biele nadal zostają w mojej szafie.










I te torebki !



I coś na wieczór ...



Piękne prawda?

Z pozdrowieniami 



7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście piękna kolekcja ! Sukienki bardzo kobiece i takie jak lubię, z kołnierzykami :) Super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. szczególnie pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja Twój blog odkryłam niedawno. Z postami wnętrzarskimi go nie kojarzę tylko właśnie z modowymi i dlatego tu zostałam. Miło oderwać się od papierów i fotografii i popatrzeć na ciuchy. Każda baba to lubi :)
    Kolekcja Simple jest cudowna. Widzę się w tych ciuchach. Sponsora szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się rewelacyjne !!!

    pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne ciuszkowe inspiracje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha - tym razem ich kolekcja rzeczywiście mi się podoba, bo ostatnia to nie bardzo... a ta fajna.
    Szkoda, że najlepiej wyglada na takich szczuplaczkach :)
    Ale nie zawsze ich ceny powalały! Pamiętam zupełne początki tej firmy, wtedy troszkę inaczej się cenili :) Ale lubie ich cały czas, a kapelusz od nich to moje ukochane nakrycie głowy na zimę od paru juz sezonów - może wstyd przyznac, ale ciągle nie mam ochoty wymienić go na nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten sklep. Szkoda że jest tak drogi:(

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))