środa, 5 września 2012

VOX love BOX





Nowa kolekcja Vox 4 you by Vox wg. mnie jest  r-e-w-e-l-a-c-y-j-n-a !
Miałam okazję pooglądać sobie ją z bliska, pomacać także,
 podczas otwarcia salonu Vox we Wrocławskim Domarze.
Jakoś tak bardzo kojarzy mi się z klimatami skandynawskimi.
Jest bardzo "czysta" i prosta w swojej formie.
Stół do jadalni podbił od razu moje serce-na środku ma otwór - można
zorganizować sobie tam ziołowy ogródeczek (jak na zdjęciu).
Szczerze powiem,że nie spodziewałam się tak świetnego designu,
choć Vox znam i cenię już od bardzo dawna.



Godna uwagi jest też kolekcja young users by Vox .
Naprawdę aż się chce być nastolatkiem (dzieckiem).
Prosta forma klocka  dzięki specjalnym nakładkom na drzwi 
staje się doskonałym narzędziem w rękach kreatywnego twórcy ;).
Właśnie ... te wszystkie, wzory, kolory i grafiki to nakładki.
Co fajniejsze można je kupić zupełnie osobno i powiesić sobie np. na ścianie
nie kupując przy tym nowych mebli.
A i jeszcze biurko-jeździ, zsuwa się i rozsuwa , raz jest większe,raz mniejsze....
no po prostu nasza kreatywność szaleje!
Łóżko też jest inspirujące: można je wykorzystać np. jako salę kinową [KLIK]



Pozdrawiam środkowo-tygodniowo


3 komentarze:

  1. Stół...




    jest...




    FANTASTYCZNY!

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie tak... skandynawsko, super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a dla mnie jakoś tak za kwadratowo i nowocześnie :P

    Pozdrowionka i zapraszam do mnie - www.homenjoyer.blogspot.com

    Lu

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))