środa, 27 marca 2013

Kolorowo-pastelowo




Wszyscy w koło narzekają na piękną zimę tej wiosny, więc ja nie będę.
Niezależnie od tego co za oknem u mnie kolorowo-pastelowo.
Uwielbiam takie kolory !


 Inspiracją był dla mnie film o Marii Antoninie - urzekł mnie cały, zarówno grą aktorską,
muzyką i oczywiście kolorami :).
Czy te kolory nie są cudowne?

Kwiatki to moja mała wprawka. Urzekły mnie ostatnio retro opaski.
Zastanawiam się nad czymś podobnym zamiast wianuszka na komunię Marty.
Na razie ćwiczę i parzę sobie palce klejem ;)
A tu cudowne opaski Kamy Solarskiej - moja inspiracja. 


Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę 

20 komentarzy:

  1. Te pastele pięknie komponują się z bielą. Wprowadzają atmosferę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepych barokowy też lubię, jest niezwykle dekoracyjny, choć w rzeczywistości nie było tak pięknie (te pudrowane peruki i inne utensylia służące do utrzymania "higieny") Niemniej jednak bogactwo barw, deseni, złoceń jest porywający.
    Opaska rewelacyjna, koniecznie pokaż swój wyrób. Bardzo mi się podoba :)

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana-nie wiem czy zabiorę się na poważnie za tą opaskę, to trudniejsze niż myślałam.Z tym "przepycham" to fakt, różnie bywało,co nie zmienia faktu,że film mnie urzekł :).
      Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę :D

      Usuń
  3. piękne dekoracje. a już króliczek na pleckach mnie rozbroił:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna dekoracja!!! Idealna!

    OdpowiedzUsuń
  5. spokojnych Świąt wielkanocnych,radosnych, rodzinnych
    ech, te buciki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również spokojnych Świąt :)))a buciki jak cukiereczki-prawda?

      Usuń
  6. Jajka w pięknych kolorach, moich ulubionych tego roku.
    Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosnych ,cieplutkich , zdrowych Świąt Wielkanocnych życzę i moc serdecznych uścisków przesyłam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpadam jezcze raz z życzeniami!!! Spokojnych Świąt kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aleve, kolor turkusowy chyba na zawsze, będzie kojarzył mi się z Tobą ;)
    Opaski są piękne (zachwycają mnie najbardziej te z dodatkiem szlachetnych koronek).

    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosnych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Radosnych, rodzinnych i pełnych spokoju Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich Alewe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Kochane za życzenia-mam nadzieję,że święta minęły w rodzinnej miłej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam :)
    Dokładnie na ten sam pomysł wpadłam jeśli chodzi o wianuszek pierwszokomunijny. Moje dziecię nie założy wianka taka jej uparta uroda, ale spinki, lub opaska to tak. Zrobiłam więc kilka spinek i w tym samym stylu opaskę. Uszyłam z tego samego materiału torebkę i kokardę na świecę. Jak nic to moje dziecko to zawsze musi być inne ;)
    Piękny blog i z chęcią zostaje na dłużej :)
    Pozdrawiam serdecznie Izabela

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))