piątek, 19 kwietnia 2013

Małe-duże zmiany ?


Powinnam chyba dopisać do tytułu ostrzeżenie -uwaga dużo zdjęć ;)
Tak się zastanawiam co napisać. Wszystko chyba widać.
Fotele dostały nowe ubranko, wysłużona sofa zamieszkała w nowym mieszkaniu 
a w jej miejsce wprowadził się ten oto prze wygodny narożnik.
Mam wrażenie,że mimo iż jakiś specjalnie dużych zmian nie przeprowadziłam,
jednak klimat trochę się zmienił.
Jest przytulniej? lepiej? gorzej? 
Nie wiem, ale na pewno jest wygodniej no i bardziej niebieskooooo :)
Mi się podoba bardzoo-no ale ja obiektywna nie jestem.
Liczę na jakieś wasze obiektywne uwagi .

aaaa.... uroczy wazonik-prawda?
Z Biedronki :). Znanego już chyba wszystkim pufa nie kupiłam-oparłam się,
sama się sobie dziwię, ale chyba nie mam na niego miejsca-prawda?
Za to wazonik (właściwie dyfuzor zapachowy) po prostu musiałam kupić.
Jest taką fajną kropelką zielonego koloru-bo ten razem z czerwonym będę tu powoli wprowadzać
W ogóle Biedronka bardzo miło mnie zaskoczyła ostatnią akcją -kolorowe mieszkanie.

Pozdrawiam z pozycji leżąco-kanapowo-relaksującej.



24 komentarze:

  1. Pieknie! Bardzo odwazne wnetrze.. Sama bym sie nie zdecydowala na takie zmiany.. zwlaszcza ten niebieski blat (bo ja taka szara mysza), ale podoba mi sie u Ciebie :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja wiem czy odważnie? :) niebiesko i tyle :) dziekuję za odwiedziny i pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. miło mi, dziekuję za odwiedziny

      Usuń
  3. Swietne zestawienie kolorow, urzadzone z umiarem i smakiem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) myślę,że kolorów będzie coraz więcej

      Usuń
  4. Fajnie... i limonka, i fuksja... w ogóle kolorowo, żywo, odważnie i dość energetycznie. Te fotele zarypiste kochana zwłaszcza z tym "krzyżakiem" pod spodem. Bardzo mi się podoba stolik-ława, połączenie starego drewna z turkusem.
    W ogóle, w fajnym kierunku idziesz, podoba mi się :)))

    Pufy biedronkowe okej, ja kupiłam wszystkie cztery kolory z myślą o ogrodzie do stolika-paleciaka, będzie miodzio.
    Ale i do Ciebie któraś pasowałaby. Kurczaki za tę cenę warto, a fajne są.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na zdjęcia puf w ogrodzie. Zastanawiam się nad grafitową ale na moje szczęście pewnie jak się zdecyduję puf nie będzie-a jak będą jeszcze znaczy,że to znak-że mam kupić ;). Muszę poprzebierać trochę moich ozdób-do nich należy też zegar-bo wiem,że już nie pasują,ale ciężko mi się z nimi rozstać :)

      Usuń
  5. Ooooo.... już wiem co mi nie pasi, zegar.... widzę tam coś mniej rustykalnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie bossssko! Wszystko wygląda tak stylowo, jakbym oglądała jakies dobre czasopismo wnętrzarskie. Fajnie wyglądają te lampy, bo są na różnych poziomach i robią takie cudne zamieszanie, nie jest wówczas wszystko tak "pod kreskę". Masz moja doga styl i gust:-) Buźka:-) Doczekałam się szybko zdjęć;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu ależ mi posłodziłaś ;) Dziękuję -strasznie miło czytać takie komentarze-choć wiem,że do ideału "gazetowego" to tu daleko :) pozdrawiam :)

      Usuń
  7. ...już widziałam na deccorii:)) rewelacja:))soczysty piekny turkus ozywia szarosci...ja bym dodala tez wiecej zielonego:)) ale pieknie jest!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony będzie, żółty będzie-czerwony też. Na deccorii to oberwało mi się za zniszczenie blatu ;)) ale już taka błękitno-niepoprawna jestem ;)
      dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  8. zestawienie kolorów super, robi bardzo pozytywne wrażenie. Stolik bardzo mi się podoba, tylko ten blat jak dla mnie za turkusowy chyba bym go przetarła papierem ściernym aby osiągnąć efekt takiego ala starego i zrobiła taki prześwit turkusu. Mam nadzieje ze zrozumiesz o co mi chodzi ale ogólnie zmiany jak najbardziej pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ann-blat ma jedną wadę-jest z miękkiego drewna i dość szybko sam się zjedzie, więc spokojnie-wszystkie opcje "starości" przerobimy z nim.Jak najbardziej rozumiem :) ale lubię ten kolor,choć ostatnio dostalam podpowiedz,żeby go na szaro malnąć i chyba się skuszę :)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Fajnie u Ciebie.Rozgoszczę się na dłużej.U mnie też sporo turkusu,Zapraszam do podejrzenia salonu i pokoju córki.Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za zaproszenie-już zaglądam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  10. Bardzo mi się podoba, fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kolory i bardzo mi się podoba u Ciebie. Jesteś odważna!
    Piękne połączenia i super dodatki.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne mieszkanie,fajny lekki styl z dystansem i wielkm smakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie bardzo podoba mi sieu Ciebie!!!!zostaje by podgladac!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))