wtorek, 29 kwietnia 2014

Wieczna prowizorka-pomocy!!!!!


Moja 8-letnia korytarzowa prowizorka została zamieniona na inną :) (lewa część zdjęcia).
Po prawej została "stara część" i tu mam pytanie:
Co z tą "drewnianą" szafką?
Będę malować -tylko nie wiem na jaki kolor.
Przedpokój wygląda mniej więcej tak jak powyżej:
lewa strona ciemna, prawa jak widać do zmian.
Liczę na Waszą kreatywność i wszelkie podpowiedzi :D
Co z tą szafką???

Dzięki i pozdrawiam

ps. mam nadzieję,że jeszcze ktoś tu zagląda jednak 


a to?




8 komentarzy:

  1. na biało ja!!!Masz tam w sumie cztery kolory. Czerwony biały czarny i niebieski. Czarna szafka to by było juz za duzo. Niebieska zginie, czerwona bedzie za bardzo krzyczec, biala uspokoji troszke wszystkie kolory! Dodatkowo wymieniła bym jej gałki na różnokolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Głośno się zastanawiam... A gdyby tak na bardzo jasny popiel, żeby korelował ze ścianami obok?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za tym szarym co ściana obok - i można dodać kolorowe gałki. Albo ...biel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomyslalam o szarym to byla pierwsza mysl...ale widze ze juz dziewczyny podzielaja i moj komentarz...:_)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bym poszła w kolor żółty :) do tego jakieś wzorkowe (np. czarno białe) ceramiczne gałeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że biała bardzo by pasowała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za podpowiedzi.
    Piszecie-biały....hmmmmm.... tylko,że tam nie ma nic białego prócz tej jednej ramki,nie będzie to zbyt duży kontrast między lewą a prawą stroną?
    Szary chyba bardziej do mnie przemawia.
    Tak sobie też pomyślałam o pewnym kompromisie i każdej części w innym kolorze -dorzucam wizualkę.
    Tak czy siak jak się zbiorę zacznę od popielu -to będzie baza a potem zobaczymy :)
    Dzięki za porady!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to masz nosa do kolorow, pamietam Twoje mieszkanie:) Dasz sobie rade;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))