piątek, 16 maja 2014

czerwieni kropla druga


Cała jedna kropelka pokryła konika...
Druga zegar który już się tu pojawił
a reszta ....
reszta to biel ... i kilka nowości w kuchni.
Między innymi  lampa z Ikea która zauroczyła mnie od pierwszego wejrzenia.
Długo szukałam coś w tym stylu.
Owszem znajdowałam ale w cenie nie do zaakceptowania ;)
aż znalazłam - chyba mogę powiedzieć,że - mój ideał .






Nowości w kuchni mam nadzieję,że będzie więcej.
Mam nadzieję,że uda mi się zrealizować plany, bo długo czekałam na "okazję"
która właśnie chyba się nadarzyła !


Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny .


8 komentarzy:

  1. Czerwony konik jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko mi się podoba:) puszka cudo, lampa, koniki, wsio:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co kombinujesz ale już mi się podoba, bardzo energetycznie:) Kocham kolory a Ty masz dar ich zestawiania.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę,że jeszcze ktoś tu zagląda i ma ochotę zostawić słowo :).Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. :) i pomyśleć,że ja w gruncie rzeczy za czerwonym to nie przepadam

      Usuń
  6. skąd się bierze takie cudne motyle?!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))