wtorek, 6 maja 2014

mniaaaamm



Moje pierwsze gofry, nieskromnie powiem,że wyszły FANTASTYCZNIE!!
To przede wszystkim sprawa przepisu z bloga  mojewypieki
 Mogę śmiało powiedzieć,że jestem już kolejną fanką strony.
Dla chętnych przepis: 
Składniki:
2 szklanki mąki pszennej
2 szklanki mleka
1 łyżeczka proszku do pieczenia
szczypta soli
1/3 szklanki oleju słonecznikowego
2 jajka (żółtka oddzielone od białek)
Rozgrzać gofrownicę.
Wszystkie składniki oprócz białek zmiksować na gładką masę. 
Białka ubić na sztywną pianę i delikatnie wymieszać z ciastem.
Piec w gofrownicy na rumiano przez około 2 - 3 minuty, studzić na kratce.


Bita śmietana to już dzieło własne, ale równie dobre.
No chyba żadna "kupna" bita śmietana nie może być konkurencją
dla własnego wyrobu-lekkiego, waniliowego z posmakiem cytrynki :)
Prawdziwe mniaaaammmm...
Komisja w składzie : Marta i jej kubki smakowe potwierdza ;)

Smacznego 

4 komentarze:

  1. Muszę sobie zapisać - zawsze robię na oko i przeważnie wychodzą przywiędłe kapcie zamiast chrupiących pyszności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się dzisiaj skusze i upiekę takowe :) Gofrownica stoi zakurzona pora ją odświeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No te na pewno nie są przywiędłymi kapciami.W środku pyszne mięciutkie na zewnątrz chrupiące.
    Mam nadzieję,że zasmakują bo ja je naprawdę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam troszke inny przepis ale tez wychodzą super! dawno nie robiłam!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))