niedziela, 1 czerwca 2014

Bo mamy to też dzieci ;)


I właśnie z  okazji Dnia Dziecka, moja córka postanowiła zrobić mi niespodziankę.
UPIEC MUFFINKI Z TRUSKAWKAMI !!!
Przepis Martula wyszukała w internecie.
Co prawda chciała zrobić je całkiem sama...
no ale.... ktoś musiał włączyć piekarnik.
Kiedy spojrzałam na spis składników czegoś mi w nim  brakowało,
lekko go zmodyfikowałyśmy...
i wyszło naprawdę przepyszne cudo!!!!!


 Na tyle pyszne,że podzielimy się przepisem :




A tu moje skromne truskawkowe ciacho z kruszonką :


 Przepis ze strony :margarytki
Składniki:
3 szklanki przesianej mąki tortowej
1 i 1/4 szklanki cukru
2 czubate łyżeczki proszku do pieczenia
1/4 łyżeczki sody -tyle samo soli
3duże jajka
2/3 szklanki oleju
1 szlkanka lejącego-naturalnego jugurtu
1/2 szklanki mleka
2 szklanki owoców
Kruszonka
150g maki
100g cukru
80g masła 1 łyżka cukru waniliowego


  
A to chyba wystarczy za rekomendację ?


 Smacznego !!!


1 komentarz:

  1. Ale pycha :))) U mnie też muffinki i ciasto z truskawkami :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))