czwartek, 24 lipca 2014

bo będzie dobrze

już po raz drugi w moim życiu pojawia się strach o najukochańszą osobę....
ten jest przygniatający...

pomyślcie o nas czasem...
żeby było dobrze

Kochane bardzo ale to bardzo dziękuję WAM
 za te wszystkie dobre słowa i dobrą energię.....
Jesteśmy prze szczęśliwi bo wszystko skończyło się dobrze....
Co prawda mamy "kontrolować" ale czarny scenariusz zaginął gdzieś w czarnych czeluściach !

Jeszcze raz dziękuję!
Te dobre myśli naprawdę pomogły (psychicznie).
Mam nadzieję,że dobra energia wróci do WAS w dwójnasób!




9 komentarzy:

  1. Ojej! Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Przesyłam worek dobrych myśli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze, zobaczysz. Bądź dobrej myśli, wiara potrafi czynić cuda.
    Ściskam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Siły ! Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. Alewe, tulę myślami i musi byc dobrze!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wierze w moc dobrych myslli!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki.. Myslami jestem z Toba..

    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem ,że w takich momentach ...zaklęcia wypowiadane przez wszystkich mogą zdziałać cuda...
    Bądźcie dobrej myśli!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. super, że jest dobrze:)))))))) dopiero doczytałam:))))))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))