poniedziałek, 22 września 2014

nigdy dość




Czy można mieć dość takich widoków?
Myślę,że absolutnie NIE! 
Zdjęcia nie z mojej wyprawy -ale z jakiś dawnych wakacji brata.
 Im więcej znajduję podobnych, tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu,
że jest cała masa przepięknych miejsc na świecie.
Czasem udaje nam się je zobaczyć na własne oczy a czasem (jak ja teraz) tylko na zdjęciach.
Ja nie będę miała chyba nigdy dość takich widoków.
Marzy mi się kiedyś zobaczyć to na własne oczy, marzy mi się wyjazd do Portugalii...
marzy mi się zwiedzić Kotor... może kiedyś Ekwador... wrócić kiedyś do Cadizu
zobaczyć Norwegię ..... ( to może tu zamilknę ;))

Dobrze mieć takie marzenia :)
Jeszcze fajniej spełniać je!
Udało wam się spełnić  - choć jedno małe - marzenie podróżnicze?



5 komentarzy:

  1. Trzeba mieć rozmach w marzeniach i odwagę w ich spełnianiu! Też mam długą listę miejsc gdzie bym chciała być...i niedosyt takich widoków jak te powyżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam sobie Twoje relacje -zazdroszczę odwiedzonych miejsc :)..... Masz rację -trzeba mieć odwagę... reszta wbrew pozorom jest do zorganizowania i wcale nie trzeba mieć waliz pieniędzy :D ... w ostateczności można poczytać takie relacje jak Twoje :)

      Usuń
  2. Takich widoków nigdy dość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia przepiękne i bardzo zachęcają .... mam długą listę marzeń podróżniczych... Norwegia też tam jest:))))
    Pozdrawiam
    Jola

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))