czwartek, 2 października 2014

geometria



Pamiętam jeszcze ze studiów - tę wykreślną, kto miał do czynienia wie o czym mówię ;).
Ale nie ona urzekła mnie ostatnio - zresztą nie wiem czy słowo urzekła tu pasuje.
Czyste geometryczne formy origami chodzą za mną natrętnie od jakiegoś czasu.
Jak na razie to w necie znajduję same lampy origami.
Tak sobie pomyślałam,że może zrobić z nich jakąś geometryczną ozdobę ?
Coś na wzór małego wazonu?

 źródło zdjęć pinterest

Na razie szukam inspiracji no i przepisów na zginanie papieru.
Ten twór poniżej wymodziłam w ramach eksperymentu .
Tak w ramach sprawdzenia- czy w ogóle mam jakikolwiek potencjał w sobie.
Tak na "oko" pozginałam i chyba nie jest to aż tak trudne :))
(żartuję -jest trudne )


Pierwsze "koty za płoty" a idzie zima -wieczory długie.....

Pozdrawiam 
a jak ktoś jakieś DIY podeśle -pobłogosławię nawet ;))))


1 komentarz:

  1. Geometryczne dodatki do domu baaardzo podobają mi sie :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))