wtorek, 16 grudnia 2014

niezmiennie tak samo....

.....co roku.
Nasza choinka  zawsze wygląda podobnie i powiem szczerze - nie jest w stanie mnie znudzić....
Lubię po prostu białe jasne i transparentne ozdoby i mnóstwo światełek...

U nas już jest... jak zawsze wcześniej - bo musimy się trochę nacieszyć 
klimatem świąt przed wyjazdem do rodziny.


Jakiś czas temu zrobiłam ozdoby z masy solnej, tu trochę więcej o nich.
Sprawują się świetnie do dziś i są moimi ulubionymi.




Uwielbiam ten przedświąteczny nastrój i jestem pewna ,że nie jestem z tym sama ;)


Pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. Ale piękna jodła :))) Masz rację nic tak nie upiększa choinki jak duża ilość lampek :).
    U mnie jeszcze drzewka świątecznego nie ma, ale my spędzamy je w domku więc się nacieszymy na pewno.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za odwiedziny-nawet nie wiem kiedy minęły te święta :)

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba Twoja choinka:)
    i baner "początkowy" - przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj
    Przepięknie udekorowane drzewko. U mnie będą przeważać ozdoby hand made raczej w czerwieni, zobaczymy, muszę wyciągnąć pudło i zobaczyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam - pięknie ozdobiłaś.

      Usuń
  4. Wesołych Świąt Alewe dla Ciebie i Twoich bliskich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana i wzajemnie!

      Usuń
  5. święta minęły a choinka stoi, "niezjedzona:
    i mruga do nas łapczywie światełkami, i u mnie sobie jeszcze troche postoi bo dobrze mi z nią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam też, szczególnie,że święta poza domem były.

      Usuń
  6. Super blog bardzo ciekawy: ) Miło tu u Ciebie : ) Będę tu częściej zaglądać bo warto : )Może obserwacja za obserwację?
    http://toloveyourselff.blogspot.com/ ZAPRASZAMY:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka choinka też by mi się nie znudziła, prosta a jaka ładna :)

    wrzosowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ale jej żywot dobiega końca :/

      Usuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))