niedziela, 4 stycznia 2015

koniec roku z rozmachem

Mam nadzieję,że święta minęły wszystkim w zdrowiu i spokoju oraz wśród najbliższych.
Ten okres jest dla mnie szczególny- dlatego dopiero teraz pojawiam się w tym wirtualnym świecie.

Rok zakończyliśmy z wielkim rozmachem w kolorach jagody i turkusu :)


W ramach  jednodniowej rozrywki, poświątecznej i przed sylwestrowej, pomalowaliśmy pokój Marty.
Paleta barw wedle życzenia :)) Inspiracją były perełki do ozdabiania pierników.
Nie byłam do końca przekonana czy uda mi się sprostać wyzwaniu,
ale jest... (podobno) SUPER !
Pokój stał się bardziej dorosły i energetyczny.
To tylko mała zajawka -jak się uda szersze kadry nadejdą ;)




Czeka nas jeszcze malowanie sypialni- ale to już wyzwanie na kilka dni.
Szukając inspiracji znalazłam poniższe zdjęcie.
To wnętrze  zawiera wszystkie kolory które bardzo lubię...
i.... granatowe ściany.....
chyba mam pomysł na sypialnię :)))


Pozdrawiam i szczęścia w NOWYM ROKU życzę!

20 komentarzy:

  1. To świetna rozrywka! Mnie już też nosiło by coś zmalować :)
    Połączenia kolorów ciekawe, cudnie wyrożnia się komoda na ich tle.
    Wszystkigo dobrego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) również pozdrawiam i życzę twórczej pasji do końca roku ;))

      Usuń
  2. Ciekawy dobór kolorów. Nie przypuszczałabym że mogą tak fajnie do siebie pasować :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak - na zywo naprawdę fajnie to "gra"

      Usuń
  3. Jagoda i turkus a wyszła piękna fantazja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyobraźnia dziecka jest nieograniczona jak widać :)

      Usuń
  4. JA muszę pomalować sypialnie bo tepeta bo byłych właścicielach coraz bardziej działa mi na nerwy,...:P

    OdpowiedzUsuń
  5. inspiracja perełkami... artystyczne dusze u was mieszkają. bardzo twój dobór kolorów i dlatego bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) bo tyś pokrewna dusza kolorystyczna :D

      Usuń
  6. podoba mi się zestaw tych barw:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fantazyjne połaczenie ....ciekawa jestem pomysłu na sypialnie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie/jest ciemna :) ale za razem bardzo energetyczna

      Usuń
  8. Sypialnia zapowiada sie pięknie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy sprostała oczekiwaniom ;)

      Usuń
  9. Zapisuje zdjecie w ispiracjach. Bo wiosna malowanie..
    Jakos nie sadzilam, ze granat i delikatny fiolet to dobre polaczenie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzyna - mnie różne połączenia kolorystyczne ciagle zaskakują :)

      Usuń
  10. Choruję ostatnio na czarne sciany,ala koloru boskie tło,ale jeszcze się zastanawiam,po Twoim poście,chyba szybciej mi pójdzie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jedną grafitową w salonie i zgadzam się,że jest to świetne tło :)) Poza tym wbrew pozorom nie jest ciemno - taka ściana daje fajny kontrast i łatwo wprowadzić trochę :dynamizmu" we wnętrzu :D

      Usuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))