piątek, 20 lutego 2015

nie mam pomysłu na tytuł - choć wena mnie czasem napada





Pierwsze zdjęcia to inspiracja która dała mi kopa do dłubania w drewnie .
Myślę ,że dla twórczyni powyższych cudeniek poświęcę oddzielny wpis.
Żeby nie wiem co, nie  pasowało mi wstawienie moich "wypocin" i jej dzieł w jednym wpisie.
Do rzeczy jednak.
Cóż poniżej?



Poniżej (i powyżej już) efekt mojej "weny", która czasem mnie dopada.
Wydłubałam sobie pudełeczko i wykleiłam obrazek.
Oba przedmioty do nowej sypialni.
Jest trochę na "bogato" i trochę vintage.
Dowiedziałam się jednego o sobie - mam słabość do wzoru "jodełki"


Taka moja miedziano-Vintage trójca.


Obrazek czasem wędruje sobie po mieszkaniu.
Chyba jest lekko uniwersalny ;)


Pozdrawiam ciepło -dziękuję, za wszystkie Wasze odwiedziny -są bardzo miłe
Życzę pięknego słonecznego weekendu.



14 komentarzy:

  1. I jak tu zacząć być minimalistką, jak się widzi takie wykonania. Miłego wekeendu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh... to będą akcenty tylko - ale fakt "na bogato" pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetna praca - mówię o obrazie - płótno ociekające miedzianym złotem - piękne to jest! :) A jodełkę francuską też lubię, ale nie każde drewno dobrze wygląda w takim wzorze :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz rację- na drewnie słabo się znam ;) za miłe słowa dziękuję .

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba! Jodełkę tez uwielbiam, szczególnie na podłodze, ale i na pudełku wyglada zjawiskowo. Bardzo udane połączenie kolorów. Miedż i złoto jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mi też bardzo podoba się jodełka na podłodze, najbardziej na starej i ciemnej.

      Usuń
  4. Uwielbiam wzór jodełlki:).
    Wykonałaś świetną pracę, bardzo mi się podoba.
    Miłego weekendu!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za docenienie :) Może założymy klub wielbicieli jodełki ;)

      Usuń
  5. Co tam tytul, kiedy się takie skarby widzi :))
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! I obraz i pudełko. Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i dziękuję za wizytę.

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba pudełko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy-nie ukrywam :)

      Usuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))