czwartek, 12 marca 2015

grasz w zielone?


Idzie wiosna-prawda?
Czuć ją wszelkimi zmysłami - no przynajmniej tak było do wczoraj-bo dziś 
we Wrocławiu okrutnie zimno.
Tak czy inaczej jest bliżej niż dalej.
Najbardziej cieszy mnie dłuższy dzień - jakby życie się nam wydłużało ;)
Myślę,że zielony to kolejny ciekawy kolor do wnętrza - tak,tak nadal
próbuję Was zainspirować kolorem....

Lubicie zielony?
Jeśli tak to gdzie? w dodatkach, kolorze  ścian? meblach?
A może zielony nie jest Waszym ulubionym kolorem?

Jak każdy kolor ma całą masę różnych odcieni.









U mnie zielony jak na razie tylko w roślinkach
- ale to jeden z tych kolorów, który ostatnimi czasy, przyciąga mój wzrok.
Wiosna na pewno przyniesie do naszego domu więcej tego koloru.
Zastanawiam się nad ciemnozielonym w sypialni :)




Pozdrawiam czekając na wiosnę 

8 komentarzy:

  1. Lubię, i we wnętrzach, i w ciuchach. Bardzo lubię w roślinach domowych.
    Super inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie po zimie brak mi soczystej zieleni :). Teraz cieszę oko Twoimi inspiracjami!
    Miłego wieczoru!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jako że mam zieloną kanapę, to wiadomo, polubiłam ten kolor we wnętrzach. szczególnie podoba mi się w połączeniu z żółcią, i tak powoli mi się robi w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam zielonych mebli... właśnie to sobie uświadomiłam :))) Zieleń lubię w naturze, w żywych kwiatach doniczkowych, doniczki już niekoniecznie. I nowość u mnie od pewnego czasu - zielony obrus na stole i rzeczywiście jak złapię zimowego doła to go wyciągam i pomaga :D Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna zieleń. Nie jestem fanką zieleni w mieszkaniu, ale właśnie taką zieleń uwielbiam najbardziej i taką mgłabym zaryzykowac wprowadzić.
    Piekna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za tym kolorem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham zieleń pasjami - w każdym odcieniu :)
    Na razie otacza się tylko dodatkami i nie mam zielonych mebli, ale planuję zmalować stołek ;)
    Piękne propozycje mi podsunęłaś!
    Zdecydowanie gram w zielone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A trochę mojej zieleni znajdziesz tu: http://my-little-nest.blogspot.com/2015/03/zielone-szczescie.html ;)

      Usuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))