piątek, 27 marca 2015

tak monotematycznie...




Sypialnia powolutku zapełnia się drobiazgami.
Nowością jest deska kuchenna - tak tak :D
Niby kuchenna , ale to śliczna jodełka wymalowana na szkle.






Na razie wygląda to tak....
Ale nadal szukam obrazu idealnego.... (i w mojej strefie cenowej ;))


A tu cała prawda o naszej sypialni.... bez drzwi....
......drugą część pokoju stanowi biuro... nie narzekam-jest fajnie, na pewno lepiej niż było...
(jak się nie ma co się lubi to się....) 


Kubkowi też nie mogłam się oprzeć, mam też wersję odwrotnie kolorystyczną ;)
Ale pepco-wym domkom oparłam się ;)



miłego weekendu-a będzie o godzinę krótszy!


8 komentarzy:

  1. Śliczna sypialnia, dzięki tym żółtym zasłonom i podusiom wygląda jakby słońce wdarło się do sypialni, niesamowicie przytulnie :)
    Pobyt w tym pomieszczeniu, jest na pewno ogromną przyjemnością :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepieknie!!! Bardzo, ale to bardzo podoba mi się takie zestawienie kolorów w Twojej sypialni.
    Miłego weekendu zycze.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się w ogóle oparłam pepkowi ;-) choć na początku spodobały mi się te wzory. Szklanej tacy jednak nie widziałam, bo być może na nią bym się skusiła. Bardzo ciekawie wygląda na półce. Liczy się pomysłowoźć!!!!

    Fajny masz kolor ścian i bosko wyglądają żółte zasłony. I w ogóle przytulna ta Twoja sypialnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowo - bajkowo, pewnie śpi się tu bosko :)
    Alewe, Tobie i Twoim bliskim życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor ścian:) powtarzam się?:)
    Jeśli chodzi o obraz to zapraszam do mnie. Maluję co nieco. Jeśli masz ochotę zapraszam na mojego bloga lub prosto tutaj. https://www.pinterest.com/magda0123/abstract-art-paintings/
    Może znajdziesz coś dla siebie, albo stworzę coś nowego:) Pozdrawiam wiosennie:) Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię motywy zwierzęce na poduszkach......fajnie wygladaja u Ciebie w sypialnianych pieleszach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sypialnia, drewniane, dwuosobowe łóżko ładnie pasuje do kolorowych ścian i dość jaskrawych zasłon, ale czuć balans i dobór dodatków też jest zdecydowanie na plus.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekła nas deska kuchenna w formie dzieła sztuki- brawa za kreatywność! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))